پیام معاونیت امور محصلان پوهنتون بی بی عایشه

پیام معاونیت امور محصلان

موسسه تحصیلات عالی بی بی عایشه دارای  دفتر معاونیت امور محصلان می باشد

دفتر امور محصلان یك بخش اداری مختص محصلان است كه به حمایت و راهنمایی همه محصلان این موسسه  اختصاص دارد.

این دفتر برای ارتقاء پیشرفت همه جانبه محصلان، دفتر امور محصلان  به منظور تقویت استعداد و فراهم کردن محیط یادگیری بهتر مجموعه‌ای از سمینارهای  را با موضوعات مختلف برگزار می‌کند و کارآموزی را در ادارات مختلف برای محصلان هماهنگ می‌ نماید .

براساس مأموریت مؤسسه تحصیلات عالی بی بی عایشه  با ارایه خدمات تحصیلات عالی باکیفیت مطابق با معیار های علمی، ملی و بین المللی زندگی زنان افغان را غنا بخشیده وبا ایجاد فضای مملو از صلح، آرامش، عدالت وبرابری زمینه ساز ترقی و پیشرفت وطن عزیز ما افغانستان میباشد.
دفتر ما همیشه برای ارائه کمک و مشاوره برای محصلان در مورد فعالیت‌های فوق برنامه در دسترس است. مشاوران و مشاوران آموزش ما نیز آماده هستند تا دانش آموزان را برای کشف پتانسیل‌های خود، رفع نگرانی‌های آن‌ها و غلبه بر مشکلات پیش رو در طول دوره راهنمایی یابند. اگر به هرگونه کمک نیاز دارید، در تماس با ما یا بازدید از دفتر ما دریغ نکنید. ما همچنین از پیشنهادات محصلان با هدف بهبود خدمات ما استقبال می‌کنیم.

درباره معاونیت امور محصلان

معاونیت امور محصلان

معاونیت امور محصلان موسسه تحصیلات عالی بی بی عایشه  در راستای اهداف استراتژیک این نهاد مبنی بر ایجاد بستری برای توانمندسازی  زنان  و مشارکت در توسعه‌ی آموزش در کشور ایجاد شده است. معاونت امور محصلان موسسه تحصیلات بی بی عایشه يكی از محوری‌ترين و حساس‌ترين معاونت‌های این نهاد است ‌كه ارتباط مستقيم با محصلان  دارد که برنامه‌ ريزی، اداره و هدايت تمام امور محصلان موسسه را بر عهده داشته، فراهم‌كننده‌ی نيازهای عمومی محصلان در این موسسه می باشدږ

‌ در ساختار این معاونت، بخش‌هایی چون مدیریت امور محصلان، مدیریت تدریسی، مرکز حمایت از محصلان، مرکز مشاوره، مرکز آموزش‌های کاربردی، اداره‌ی انجمن‌ها، مرکز کاریابی، کمیته‌ی انظباتی ، کمیته امتحانات و دفتر معلومات شامل می باشد.

وظایف معاونت امور محصلان:

۱. اداره‌ی امور محصلان
۲.  مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره‌ی مسایل و مشکلات محصلان؛
۳.  نظارت بر اجرای قانون و تعهد ‌نامه‌های محصلان؛
۴. تدوین و پیشنهاد اصول کلی محصلان؛
۵. نظارت بر واحدهای وابسته به‌منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آن‌ها؛
۶.برنامه‌ریزی امور فوق و برنامه‌ی محصلان؛
۷. پیشنهاد برنامه‌های لازم به شورای علمی و پی‌گیری وظایف محوله؛
۸. برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی؛
۹. راهنمایی و مشاوره‌ی محصلان؛
۱۰. تهیه و تطبیق تقویم آموزشی؛
۱۱. برگزاری جلسه‌های کمیته‌ی فراغت، کمیته‌ی امتحانات، کمیته‌ی کانکور و پی‌گیری مصوبات آن؛